torsdag 30 juli 2009

Hemma igen

Handlingen gick bra, jag överlevde till och med! :o
Fick Robert att köpa 4st böcker för 10kr styck också, inte illa! Hoppas dom är bra om jag nu får tid att låna dem och läsa någon gång.. skolan börjar ju nästan snart igen -.-

Här är i alla fall några av sakerna jag fick av Robert (som förövrigt spelar trumma på sin mage just nu) i present igår :


Han har loppisfyndat och jag tycker det är jättesött ^^ Ett litet fat och ett saltkar ^_^ Jättesöta saker, och det är så lustigt för jag och mamma såg på nåt program på teve (typ Plus Sommar eller nåt) och blev inspirerade och tänkte att "ja! vi måste gå på loppis någon dag, man kan ju hitta jättemycket snyggt om man bara letar lite!". Så går älsklingen iväg och gör just det <3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP