lördag 18 juli 2009

Lördag morgon =)

Här kommer lite bilder från gårdagen då ^^


först och främst: seh engångsgrill! Min bästa kompis ^_^ fläktade på den med en tallrik hela kvällen för att den skulle hålla värmen -.-


så har vi Josefin och Oskar också då ^_^


Och annat folk från klassen och parallellklasser ^^


Och jag skickade iväg Robert upp i berget för han var så rastlös xD Ville elda papper och grejor, och sånt kan man ju inte hålla på med!


Grilla kött tralallaalaaaa. Grillspettet är mitt kött, kebabspettet är Roberts kött, och de två stora blaffarna är Josefin och Oskars kött. Fötterna är också Josefins xD


.. mer folkhuvuden och en väldigt tuff molnformation ^^



Sist men inte minst, anledningen till att jag inte lade in bilderna igårkväll istället!

... jag spelade Guitar Hero! (här är ett exempel på när kameran är felinställd.. xD tänk att det gör sån skillnad :o Robert är fotograf alltså ;D) Lägg speciellt märke till katten. Katten som var stilla så länge jag spelade så det hände nåt på skärmen, men blev irriterad och "stökig" när sparskärmen o.dyl. kom upp och allt stod still.. Haha, Guitar Hero -beroende katt typ x)
Låt mig tillägga att jag satt sådär i över en timma, och det var Obekvämt!

1 kommentarer:

Johanna 18 juli 2009 kl. 23:49  

När du tog molnbilden trodde både jag och Pauline att du tog kort på oss så vi log jättestort XD tur att det inte syns iaf!

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP