söndag 12 juli 2009

18års-kalas #1 ^^


Tååååååååååårta! :D Jag bakat ^^ Den var god också :o


åsså jag också, jag hade gjort mig fin :o Ni får två bilder bara för att jag ska visa att jag är något mellanting mellan hur jag ser ut i direkt lampljus och i "skugga". Och dessutom är jag ju så snygg ;D

Över till presentskörden då:


en kastrull, och en såndär form som man kan göra sockerkaka eller kladdkaka och sådana trevliga saker i ^^ Detta fick jag från min syster och hennes man =)


Ein resväska! Svartvit med blommor, fick jag av pappa och Monica ^^


Ytterligare husgeråd; en bananskivare (knäppaste saken jag sett hittils :o ), en potatisskalare, en visp och en rödsvart slickepott! Även detta från min syster och hennes man =)


Snyggliga handdukar och svartvitrandig tröja^^, och kuvert :)
Handdukarna från far och Monica, tröjan från min bror och hans sambo ^^
Kuverten var från resten av släkten och innehöll sammanlagt 4000 kr. Jag är rik nu! :D Åt helskotta med sommarjobb, det är fylla år man ska göra! .. xD

Ett av kuverten innehöll dessutom en annan överraskning:

"P.S. Det ingår ett körkort också" HUR GLAD BLIR MAN INTE?!?! :D:D

Helt lyckat födelsedagsfirande måste jag säga ^^

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP