torsdag 23 juli 2009

Jag har verkligen inget liv..

.. men jag får nog en ny mobil idag ! :D
Den röda sony ericsson c903 har kommit in till Dialect i kungsbacka och mamma har reserverat en bara för mig :D


Snyggaste mobilen är snart i min ägo!

Och ja, jag har spelat sims idag med. Är ensam hemma och har tråkigt, bara en kisse inomhus (den andre envisas med att vara ute i ösregnet..) så jag spelar på allt vad jag har.

Tänkte ni skulle få se mitt långa jag-har-inget-liv-projekt, så här kommer familjen - pappa, mamma, son :


Mamman är snyggast, därför är det två bilder på henne ;D Jag tycker dock att killarna är lättare att ge variation och "klassisk snygghet" än vad tjejerna är.. vad man än gör nästan så får de alla bara runda likadana ansikten.. menmen ^^

Nu ska jag göra mig i ordning, och hälsa på mormor, för mormor är på väg hit med en kattsele som vi ska promenera lillkillen med första gångerna han går utanför dörren! ^^

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP