tisdag 14 juli 2009

God natt =)

Klockan är sent. Robert är sur. Han har suttit och spelat bilspel hela kvällen =) Kul att han kommer hit för att träffa mig! :D *ironi*

Nåja. Imorgon ska jag ringa min bror och se om vi kan hälsa på nån gång i veckan, och sen ska jag ringa datorsupporten och förhoppningsvis lämna ifrån mig datorn. Först ska jag dock ringa pappa, det är en grej med e-legitimationen jag har som jag kanske inte vill förlora men inte har säkerhetskopierat och inte minns hur jag fick in i datorn från början. Måste reda ut det först.

Fullt upp har jag alltså, men det kan också vara trevligt ibland =)
Upptäckte dock att jag glömde mitt silverschampoo hos pappa, stort problem som måste lösas snarast!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP