måndag 27 juli 2009

God morgon!

Jag vaknade faktiskt kvart i 2 idag. För att vi satt uppe till över 3 inatt och kollade på bilder från min brors usa resa. Jävlar vilken upplevelse han har haft! Man kan knappt fatta.. borde nog komma upp en del bilder från det på hans blogg om ett tag ;D Han sitter här bredvid mig och bloggar nu :o haha, ser rätt kul ut, ska ger er en bild på det senare xD

Men gissa vad? :D Han hade med sig en födelsedagspresent hem till mig från usa! :D:D:D


EN KROM-SVART IPOD NANO! :D:D:D (alltså inte som den svarta på bilden, men väldigt lik!) Jag är överlycklig! Har aldrig skaffat någon själv för jag är så snål .. >_< Men tack så jättejättemycket bror! :D:D:D

I övrigt körde jag faktiskt från landvetter och hem igen, en färd på ungefär 40 minuter, på både riksväg och motorväg, och jag var så duktig så! Tror jag borde börja ta körlektioner snart, för jag är faktiskt rätt skillad vid ratten nu, och körkortet betalar ju pappa för ;D

Gud, jag vill fylla 18 varje år, jag blir ju värsta bortskämd här! ^_^

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP