torsdag 16 juli 2009

Nu är jag 18 år! :D

För klockan är över 12 på natten så nu är jag officiellt fri att göra vad jag vill för resten av mitt liv ^_^Muhahahah ! :D

.. fast det ska jag inte förstås ^^

Dagens första presenter är redan fådda av Robert ^^
Ett jättesött smyckesskrin och en bit kiseldioxid :D .. en fin sten alltså =)


Passar faktiskt perfekt in i "min stil" fast att det är krusidulligt ^_^ Och så är det stort också, får plats med mycket ;D
Som Robert sa : "jag tänkte du skulle ha alla smycken du fått av mig däri" ^^,, och mitt svar blev "Då får du köpa många smycken, detta skrinet är stort " ;D


Och här är allt jag fått hittils (oh noes kom på att jag glömde ett par örhängen!), i kronologisk ordning ^^ Stenen ligger alltså längst till höger =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP