måndag 30 november 2009

Yes :D

Här sitter jag och övar lite körstämmor såhär om morgonkvisten :)
Saken är att pappa är jättesnäll, för han kör mig till bussen så nu kan jag gå hemifrån 30 minuter senare än jag skulle behövt annars. Då skulle jag redan stå nere vid busshållplatsen nu. Så tack pappa ^^

Idag är jag i skolan till 8 igen då ja. Livet Är verkligen underbart på måndagar just nu.. INTE. Sen när jag kommer hem måste jag både öva piano som en galning (jag och Josefin ska spela på en såndär 25-års-arbete-avtackning inom kulturskolan på tisdag.. snacka om press?) och dessutom plugga samhäll som en ännu större galning. Nåja. Först skola. Sedan resten av problemen.


Fulingjag x3... men jag har i alla fall "lockigt" hår :D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP