fredag 27 november 2009

TakidaTakidaTakidaTakida!

You've been reaching for the bright light since this morning,
you've been reaching for the bright light go tonight.


One
last goodbye, a trooper seeks his home,
a last breath of life, and soon you're on your own.

One last goodb
ye, and now you see it clear,
disappointment running through, and now the end is near.


ååååh jag gillar den låten såååå otroligt mycket. Speciellt för texten (L) Den och Deadlock är dom bästa just nu! Körs på repeat i hjärnan dygnet runt :D

Här har ni i alla fall en drös med bilder från gårkvällen! Tacka vet jag min kamera, den är rätt bra även när det är mörkt och jobbigt!


Vi är inne, och sitter vid stängslet allra längst fram! :D


Det dåliga förbandet.. Inme


Sonic Syndicate (är kär i gitarristens frisyr ^^)


Hahaha, detta var rätt så lol. När skynket skulle rulla ut för att dölja stöket på scen mellan Sonic Syndicate och Takida, så fastnade det i ena sidan först.. en snubbe fick klättra upp och sparka loss det! xD


Takidas otroligt mäktiga inledning! :D


Och så TAKIDA! ! :D:D
Skulle kunna lägga upp tusentals bilder till men dom vill ni inte se ändå ^^
(glöm inte att man kan klicka på alla bilder för att få se större :3 )

.. tror jag åkt på en liten idolförälskelse *tihi* ^^ Den går nog över snart, så jag passar på att njuta så länge jag kan :)
(och älskling, du behöver inte oroa dig.. han heter ju också Robert, klart det var namnet jag föll för :3 )

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP