torsdag 19 november 2009

Gokväll mister blogg :)

Jag har faktiskt läst Gonatt mister Tom, förvisso för länge sedan, men jag måste säga att det var en bok jag gillade väldigt mycket :)

I övrigt händer det grejor här på bloggen! Kommentarsfältet till mitt inlägg ".. är det normalt?" har blivit förvandlat till ett diskussionsforum :)
Och jag får kommentarer mer och mer titt som tätt ^^ Det är roligt :D

Idag har jag för övrigt haft fullt upp, men jag kan inte säga med vad. Då kan jag förstöra saker för personer, och det vill vi ju undvika :)
Jag kan i alla fall tala om att vi åkte tåg, jag och min kompis, och det kom några drickande ~20-25åringar. Eller ja, det märkte jag inte först. Men plötsligt hörde jag en massa oljud och så kollade jag ut i korridoren så var det fullt slagsmål. Alkoholpåverkade män i 20årsåldern som är våldsamma är inte att leka med. Jag blev skitskraj. Nästa gång jag kollade ut fanns det röda fläckar på toalettdörren där ute, och en männska med blod forsande i halva ansiktet. Innan vi hann ta oss ifrån vagnen till något säkrare ställe kom de in och satte sig på andra sidan gången. Vad som helst kan irritera dem, så vi vågade inte gå där ifrån. Herregud vad jag vantrivdes och våndades. Jag hatar sådana potentiellt livsfarliga situationer. Det hade räckt med att de kanske ställt mig en fråga, och jag inte hade svarat som de ville, så hade det varit jag suttit där med blod rinnande från ansiktet sedan istället. Fyfan vad obehagligt. Men de gick ut i korridoren igen för att prata med konduktörerna en stund, och då hann vi tack och lov smita. Jag mådde illa efter det.

Så nu vet ni hur händelserik dag jag har haft :) Förhoppningsvis är jag såpass utmattad att jag somnar utan att drömma vidare mardrömmar.. :3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP