måndag 23 november 2009

Svar på en kommentar

(svar på resten kommer ikväll, sitter i skolan nu! .. men denna krävde direkt uppmärksamhet XD)

Anonym skriver:
Ha ha ha...Tror du att hela svenska staten skulle vaccinera ca 3,3 miljoner + Alla läkare. Så är la du helt förstörd! Sluta var så dum och alla dina argumen stämmer inte alls!
Du borde borde läsa mera!
om mitt inlägg om svininfluensan..

Haha, vad är ditt argument? "tror jag staten vaccinerar 3,3 miljoner + läkare?" Ja. Det tror jag. Det är precis det dom gör, om dom inte vaccinerar ännu fler..
Jag får inte riktigt kläm på om du är med mig eller mot mig.. jag menar, om jag är helt förstörd om jag tror att de vaccinerar så många, så borde ju det jag uttrycker i inlägget vara bättre? Fast sedan säger du att mina argument är dumma, så då tappar jag bort mig lite..

Nåja, tack för kommentaren antar jag :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP