torsdag 5 november 2009

Händelserik torsdag!

Nuu är jag äntligen färdig med alla mina nöjen för dagen. Strax dags att ta tag i läxorna och duschen och allt detta.. men först tar jag mig tiden att skriva ett litet inlägg såklart :)

Josefin och jag spelade på ett äldreboende idag igen, och de uppskattade det mycket. Så mycket att vi fick varsin stor ask dumlekolor och varsin skraplott för besväret. Tyvärr vann jag inget på min lott.. men kolorna är väldigt goda! ^^


Dumlekolor (L)

Sedan for jag hem med Viktoria som körde (!).. hon körde bra ^^
Jag klippte hennes hår och vi spelade massa guitar hero II :)


..vad tycker ni? ^^.. klippte upp det lite så att det skulle bli mer volym och liv i håret :3

Men nu är det visst dags för kvällsmat, så jag gör bäst i att röra mig nedåt :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP