tisdag 17 november 2009

Födelsedagsfirardagen :)

Nej, det är inte jag som fyller år. Men det är lika roligt som om jag fyllde år. För jag får ge bort massor av presenter och se folk bli glada, och det gillar jag! ^^

Idag tog jag med alla dessa fyra paketen till skolan, och gav till Josefin ^^


Måste förresten visa hur Sotis "var med och hälpte till" vid presentinslagningen :3 Hon gömde sig under allt prasselpapper ^^ .. tills Elvisen flög på henne (pappret rör på sig och prasslar, hallå eller!), då nöjde hon sig med att vräka ut sig ovanpå alltihopa istället ..

.. såhär hittade jag henne imorse, hon måste ha sovit där på^^


Detta var i alla fall en av presenterna :)
och detta en annan:

Jepp, jag har målat den själv ^^ Och jag blev så glad när hon gillade den ^_^
(det går att klicka på den för att se den i bättre kvalité .. och jag ramade självklart in den innan jag gav bort den!)

Dessutom fick hon ett par rosa vantar i "lovikkastuk" som jag stickat själv (hihi, det var gulligt, hon smsade mig för en stund sedan och frågade om jag hade gjort dem själv.. hon trodde jag hade köpt dem ^^ Tar det som en komplimang :3), fast dem har jag ingen bild på :(
Och så fick hon Baconost såklart, som hon tjötat så mycket om ;D

Hon öppnade alltihopa direkt på bussen, och jag blev så glad när jag såg hur glad hon blev ^^ Usch vad jag gillar att göra folk glada, jag blir snart beroende ^^ Och snart är det bror mins tur! Han fyller ju också år, och han har en present som väntar direkt när han kommer hem! En present jag hittat, men mamma hjälpt till att betala.. jag hoppas han blir glad :) Fast det är omöjligt att veta med den mannen :o

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP