söndag 1 november 2009

Skrattar bäst som skrattar sist! :D

Satt uppe vid teven och chattade förut när jag var så ensam och allt var så hemskt. (vet jag skrev att jag barrikaderade mig på mitt rum och det gjorde jag också.. men sedan började Djävulen bär Prada och då var jag Tvungen att trotsa rädslan!)

Då skrev cosan (kossan som jag kallar honom, en rolig turksnubbe jag har på min msn) att jag skulle slå på min cam. Men jag hade ingen, så jag vägrade. Då började han skämta runt om att han älskade mig så mycket (faktiskt på jätteskämt, inte som alla andra turkar..) och att han inte skulle sluta sina kärleksförklaringar förrän jag slog på min cam. Men jag vägrade. Till slut sa han att han skämtade, och då blev det ombytta roller... kolla här:


HannaVendelaLinnéa|| Natur på Aranäs! <3 säger:
of course you're not joking... people always say they're joking when they tell stuff they don't really dare to say :)
HannaVendelaLinnéa|| Natur på Aranäs! <3 säger:
noo.. sorry, but now i have to go tell everyone
dark säger:
hanna
dark säger:
while i have a girl
dark säger:
while i love her than anythings
dark säger:
do u think
dark säger:
im a person one as make this things
HannaVendelaLinnéa|| Natur på Aranäs! <3 säger:
i know you told the truth :)
dark säger:
ohaaa
dark säger:
i was only joking
dark säger:
omg
dark säger:
i never think
dark säger:
u gonna get it serious
HannaVendelaLinnéa|| Natur på Aranäs! <3 säger:
I'm dead serious... now you have to marry me...

Så nu vet ni allihopa, jag ska springa iväg och skriva på gästlistorna med en gång!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP