lördag 28 november 2009

Ljusstöpning hos farmor :)

Brukar alltid vara jättemysigt, så jag ser verkligen fram emot en trevlig kväll tillsammans med släkten ^^
Spanskafilmen sket jag i, mejlade läraren igår och sa att jag inte kunde komma för att jag skulle vara med tjocka släkten. Eller jag sa ungefär så i alla fall. Hoppas hon inte får seperyck på mig..
Nåja, senare problem ^^

På ljusstöpningar får man stöpa ljus, julpyssla, äta god mat, och stöpa sina händer ^^
Förra året lyckades jag pyssla fram dessa:


En liten emo-tomtefru och en rödhake som kan hänga knäveck. (Rödhaken är misshandlad av mina katter för länge sedan.. xD )

Vi får väl se vad jag lyckas pyssla fram idag ^^

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP