lördag 28 november 2009

Ljusstöpning avklarad!

Tyvärr var jag inte med och stöpte själva ljusen idag.. stöpte inte heller någon hand.. för jag var fullt upptagen med att julpyssla! Jättemysigt var det i alla fall, precis som vanligt :) Jag har några bilder, och dom ska ni få se nu :3


Haha, jag ser.. inte så nöjd ut? xD Vi satt uppe och diskuterade skräckfilmer och hur det verkar "spöka" lite där jag bor.. eller kring mig i allmänhet..


Första tomten klar! :D Visst är han snygg? ;) tycker det ser lite ut som han har solglasögon.. fast han har inga bågar i så fall XD


Här stöps det ljus må ni tro!


Hihi, jag provade Petronellas ("låtsas"-kusinens) glasögon! Passar de mig? ;) Skärpan passade mig i alla fall Inte.. hon har +0,5 , jag har -3,5 i vanliga fall.. xD


Och så andra, och tillika sista, tomten för dagen ^^ söt eller vad? ^^


Dagens skörd :) Jag är nöjd ^^

Nej nu är det strax dags att sova.. ska bli härligt.. längtar efter att kura ihop mig under täcket och somna varmt och skönt (L)

2 kommentarer:

Johanna,  29 november 2009 kl. 10:44  

Sol-monoklar på tomtarna? ;) Väldigt söta för övrigt!

Anonym,  1 december 2009 kl. 18:44  

Vad menar du med att det brukar spöka omkring dig? :P *nyfiken*

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP