måndag 2 november 2009

80-tals-vibbar

God morgon alla glada!

Eftersom jag gick upp alldeles för tidigt idag har jag haft massor med tid att söla runt, läsa tidningen, fundera över om jag behöver en macka till eller inte (det är ett stort problem det där - "är jag mätt eller inte?".. tog mig 10 minuter att fundera ut), komma på att man vill sno åt sig lite chokladpudding med grädde som efterrätt till frukosten (hallå, även om man är mätt har man Alltid plats för chokladpudding med grädde!), packa mina saker, och bry mig om mitt eget utseende.

Har på mig en nyinköpt tröja idag faktiskt, som jag köpte i lördags när jag var i stan med Robert^^ Det är lite 80-tals-flashdance-feeling över den, kolla bara här:

Flashdance: ------------------------------------Jag:


Det är otroligt hur lika vi är, ellerhur? ;) (min tröja har till och med samma upprullning på ärmarna, även om det inte syns xD)
Bättre bild på hur jag egentligen är klädd får ni senare idag, orkar inte lägga in några bilder nu så min cam får funka så länge ^^

Avslutar med två sockersöta bilder på mig själv, för att lysa upp eran morgon lite här i vintermörkret ^^

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP