onsdag 18 november 2009

.. så duktig var jag ja..

Nu har jag nött in alla länderna och huvudstäderna i Latinamerika. Eller så gott som.. det finns ett land, ovanför brasilien, som har huvudstaden Paramaribo.. och jag minns inte vad det heter.. något på S!
*kolla efter* Surinam! Glömmer ALLTID det.
Nåja. Med lite repetition så sitter det där :)

Sen sa jag ju att jag skulle läsa mer kemi.. men gissa vad? Böckerna är i skolan. Och så tänkte jag börja på svenskainlämningen vi har nästa vecka. Men gissa vad? Böckerna är i skolan.

Nu får jag i stället plocka ur diskmaskinen, lägga i kokekorv i grytan och skala potatis. Rekreation helt enkelt.

Hade planer på att ta mig till Kungsbacka efter allt pluggandet, för att införskaffa saker jag behöver för att fortsätta med mitt hemlighetsmakeri (nu är det hemligheter inför jul som gäller!).. men det regnar så rysligt, och nu sa mamma att hon kanske tar vägen om på vägen hem. Vi hoppas på det! :)

1 kommentarer:

Anonym,  18 november 2009 kl. 19:43  

Måste bara säga att jag tycker du är grym (!) som lyckas så bra i skolan, är snygg och verkar ha tid för ett privatliv. Jag är verkligen imponerad .. men hur orkar du vara så motiverad ? Är du aldrig trött och bara vill ligga framför tv:n en hel kväll? tror du att alla kan få mvg i allt ?

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP