söndag 8 november 2009

Gokväll gokväll

Idag var jag faktiskt jättesnälladottern som gjorde våfflor till lunch/middag åt hela familjen. Kände mig jätteduktig efteråt :3 Och gott blev det också ^^

Nu har jag precis duschat och ska gå ner och sätta mig och kolla teve ett tag. Enda avkopplingen jag får tror jag.. ser inte datorn som avkoppling, den är bara en ond kraft som håller mig kvar och gör mig orkeslös. Så nu tvingar jag mig ner till teven för att koppla av och ta det lugnt lite inför nästa vecka :)

Förresten åkte älsklingen hem tidigare idag och jag saknar honom jättemycket nu :( Vi kommer inte ses på två veckor.. kommer bli helt outhärdligt :'(

2 kommentarer:

Anonym,  8 november 2009 kl. 22:00  

Jag såg på Hamsterpaj att det skiljde nästan 20 mil åt era orter,har ni distansförhållande?

Anonym,  8 november 2009 kl. 22:11  

Varför tog dom i gulfkriget ett liknande vaccin?

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP