fredag 13 november 2009

Gokväll..

Ni anar inte hur trött jag är! Jag anar det knappt själv ska jag säga er..

Imorgon är det alltså spelning på kungsmässan, och för alla er läsare som råkar bo mitt ute i ingenstans precis där jag bor, så kan jag informera om att jag och min kompis kommer sjunga klockan halv 12 uppe vid jc, sedan förflyttar vi oss ner till scenen närmast fyren och sjunger&spelar där klockan kvart över 12. Sedan spelar vi igen på samma ställe vid halv 2. Så nu vet ni =)

Jag ska spela en låt imorgon som jag inte kan än. Det känns lite halvbra sådär.. och jag är så hiskeligt trött så jag orkar knappt sätta mig vid pianot.. inte blir det bättre av att alla sladdar är utflängda och svåra att sätta tillbaka heller...*suck*
Lika bra att ta itu med det.. men jag Orkar Inte. Är så himla trött!

Anledningen till att jag är så trött är för övrigt för lite sömn, kombinerat med för lite mat, och så har jag dessutom först gått i skolan, och sedan direkt efter gått till kungsmässan och hjälpt pappa bära och bygga ihop massa tunga högtalare och ljudutrustning.. somnar snart på tangentbordet =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP