torsdag 12 november 2009

Gokväll bloggen!

Nu har jag faktiskt varit en mångsysslare idag och gjort allt utom läxorna! .. vilket inte är så bra, för nu har jag spanskaglosor som jag inte kan till imorgon. Lite problematiskt.

Men å andra sidan har jag ju fått klippt Josefins hår, så det går ungefär på ett ut :D Hon fick tydligen komplimanger för det, och komplimanger till henne blir ju komplimanger till mig, så jag är glad ^^

Dessutom har jag nu fixat klart med 2 hemlisar. Har några styckna kvar faktiskt. Och alla hemlisar handlar ju inte om samma person. Och vissa är mer hemliga än andra. Jag gillar att hålla på med hemligheter :D Och att nämna det hela tiden, för att irritera personer som inte vill veta, eftersom dom tror att jag kommer kläcka det vilken sekund som helst ju mer jag pratar om det ^^ :D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP