lördag 14 november 2009

Äntligen! :D

Nu kan alla som fyller år nästa vecka få lov att fylla år i lugn och ro, för nu har jag införskaffat alla presenter som ska ges bort :) Det var verkligen i grevens tid, för jag har noll tid över resten av veckan fram tills dess (det är på tisdag de fyller) och jag skaffade liksom det sista idag xD

Det är för övrigt Josefin och Henrik (brodern min) som fyller år i nästa vecka. På samma dag till på köpet. Josefin fyller 18 och Henrik fyller 16.

Och anledningen till att jag inte har tid att fixa något varken imorgon eller på måndag är för att imorgon ska jag åka till skåne tidigt på morgonen, för min systerson (lille Anton ^^) ska döpas! Och på måndag har vi Luciarep med kören ända till halv 8 på kvällen. Ingen tid kvar.

Tyvärr innebär detta ingen tid kvar att plugga till fysikprovet som också är på tisdag. Nåja, så går det när man prioriterar nära och kära framför skolan =) Har nog tid att plugga i bilen imorgon på vägen ned.. bara det att jag blir så hemskans åksjuk .. :(

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP