måndag 23 november 2009

God sovmogon :)

Älskar måndagar :D

First of all, ett litet bildspel på mig, bara för att jag är så förälskad i mig själv! ;D


Goddamn, jag är ju skitsöt :)

Och nu till svar på kommentarer:
Jennie (om dreamfall) : det går inte att spela online.. men det går att ladda ner rätt så lagligt ;) Roberts bror, som fixade det till dem, kan ge mig länkarna senare om du vill ha ^^
Johanna (om skorna) : aaah, sakta i backarna! Eller varför då egentligen? :0 jag har inte ensamrätt på dem ju, vi får vara lika sedan bara kanske ;) Dom kostar 399 kr i alla fall ^^

Sist till dagen idag:
Jag kommer sluta skolan klockan 8. (d.v.s. 20.00). Sedan vet jag inte ens om jag kan åka någon buss hem. Borde fråga pappa om han kan hämta mig. Borde kolla om det går några bussar först. Det löser sig. Vi ska nämligen ha luciarep från klockan 3 och framåt, precis som förra måndagen. Tjoho *suck*. Men det är kul att sjunga :) Bara inte kul att komma hem så sent..
Om jag kan tänker jag i alla fall ställa upp i lottningen om vem som ska vara Lucia! Beror på om kör A får vara med, eller om det bara är kör B som får. Jag går ju i kör A, så annars är det rätt kört från början ^^

Nej nu ska jag ta och ta mig till bussen strax, ska ha min röda egenstickade baskermössa på mig för första gången denna vintern ^^

1 kommentarer:

jennie,  23 november 2009 kl. 10:29  

åh ja, dom länkarna vill jag ha :;D

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP