torsdag 26 november 2009

Takida bevisade att dom fortfarande är bäst :)

Åååh jag hade så roligt, och vi stod längst fram! Allra allra längst fram, med stängslet mot magen ^^
Och konserten var så bra, och så rolig, och uppfyllde precis alla mina förväntningar! Jag är en lycklig människa!

Fast den fick ett litet nesligt slut.. förlorade handduksfajten :( Jag och Viktoria mot två andra tjejer, vi höll på att vinna - men då la sig några killar i.. ingen idé då ju.. nesligt :(

Men utöver det var allt skitbra! Har massa fina bilder också, men dem får jag visa imorgon, för nu är det dusch och sedan sova som gäller!

2 kommentarer:

AF 27 november 2009 kl. 00:05  

underbart med konsert! :) längtar tills jag ska på Kent! :p

Anonym,  27 november 2009 kl. 09:35  

Är Takida svensk? Jag har för mig det iaf o.o

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP