tisdag 10 november 2009

Tack för trevlig kommentar :)

Och nu menar jag att den faktiskt var trevlig ^^
MalinElizia skrev följande till förrförra inlägget:

Hahah, snacka om att vara stor i truten denna anonyma,varför är denna person så feg och inte vågar lämna namn? Shiet alltså,jag skrattar åt sådana i evigheter :)
Och denna personen verkar inte ha något bättre för sig än att skriva massa "skit",har ju inte sett någon bra kommentar än.

Jag kan inte annat än att hålla med :) Okej, jag gillar att diskutera, men vill man vara trovärdig i mina ögon så får man gärna stå för sina åsikter ( =säga vem man är), och komma med sakliga argument. Det är därför jag finner det så lustigt när folk kommer och försöker argumentera, men för det första inte vågar tala om vilka de är (oh noes, då kan de ju kopplas till åsikten sen och det vill man ju inte!), och sedan skriver de saker som "ditt pucko", "du ska inte uttala dig om saker du inte vet!", "du skrämmer bara folk med din skit" och "skaffa dig ett liv istället", istället för att säga "jag anser att du har fel, därför att; [insert flertalet hållbara argument här]".

1 kommentarer:

Anonym,  10 november 2009 kl. 21:36  

Håller fullständigt med. Inget att skämmas för om man har fel,man kan se det positiva,man har lärt sig något nytt :)

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP