fredag 6 november 2009

Hemma och vänder

Såja, nu ska vi strax iväg med lilla Sotisen till veterinären för tredje gången. Denna gången vet jag att hon kommer att bli friskförklarad.. eller Jag märker i alla fall att hon är återställd, och säger inte veterinären det samma så bli jag sur :)

På vägen hem släpper mamma mig sedan vid det nya ungdomshuset i Kungsbacka, då kommer Josefin och Johanna redan vara där så då går jag in och har trevligt med dem ^^

Klockan kvart i åtta är Robert också i kungsbacka, då blir det till att få honom att hitta till samma ställe.
Och (förhoppningsvis) efter detta så spelar Dead by April och då är jag en glad människa :D

Vette fasen hur eller när jag kommer hem ikväll, senare problem. Vi hörs då, eller imorgon. Ha det så roligt ikväll allesammans! ^^

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP