onsdag 11 november 2009

Gokväll bloggen :)

Jag är nog världens bästa hemlighetsmakare^^ Bara längtar tills jag får avslöja alla små hemligheter jag har för mig, och jag hoppas att vissa personer kommer bli väldigt glada :)

I övrigt har dagen varit tämligen händelselös. Slutade tidigt. Vandrade runt i stan i mina mördarskor. Snygga är de, men fyfan vad ont man har av att gå i dem. Men vill man vara fin får man lida pin ;)
Hur som helst, kånkande på mina idrottskläder och allt, och så fick vi vänta i ungefär 4 timmar på att ha ½ timma "band-lektion" med våran "bandledare". Vi ska spela på lördag på kungsmässan ju! Både våran vanliga lilla show, med 3 låtar, men utöver det ska vi även hoppa in extra i ett annat band för en sångare som inte kunde vara med! Det ska bli roligt ^^ Var längesedan jag fick sjunga lite också :3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP