tisdag 17 november 2009

Mycket att göra...


och så blir jag störd av en liten uppmärksamhetsgalen kissekatt ^^
Sen snavade hon och satte klon i min fina stickade tröja.. då blev jag mindre glad.. -.-

Hur som. Jag vet att jag inte skrev något igår, för jag hade så himla mycket att göra. Först skulle jag packa på morgonen, sedan var jag i skolan till klockan 7 (på kvällen alltså..). När jag kom hem var det presentinslagningsdags, och så skulle jag duscha, och så var jag tvungen att plugga till fysikprovet. Jag prioriterade alltså bort datorn, och det tycker jag att jag gjorde rätt i :) Gud vad duktig jag är ^^

Hur som haver, imorgon är det studiedag, så idag kan ni nog få höra en del mer fån mig :)

Grattis till både Josefin och Henrik som fyller år idag förresten!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP