torsdag 12 november 2009

och så var det Torsdag mogon :)

"I can see the way, I see the way you look at me
And even when you look away I know you think of me

I know you talk about me all the time again and again
"

..Var bara tvungen. Jag gillar texten. Gillar faktiskt låten med. Och ja, det är Avril Lavigne - Girlfriend. Gillar attityden :)

För övrigt är det torsdag morgon och jag är uppe tidigare än jag behöver egentligen. Om en halvtimma ska jag gå till bussen. Kvar har jag att borsta tänderna... och vad ska jag göra sedan ? :o


och såhär ser jag ut idag :) Försökte ta en närmare bild på mina ögon, för jag har sminkat dem sådär extra snitsigt idag, men min cam är för usel för att förstå sånt ^^

1 kommentarer:

Marcus,  12 november 2009 kl. 20:35  

Hanna Vendela Linnéa. Jahapp.
Ett MVG-barns syn på vardagen?
Intressant. Trodde jag skulle se en hel del likheter men det gör jag fan inte. För det första verkar du använda dina MVG:n som något slags bevis på att du är mycket bättre än andra?
Väx upp lilla flicka.

Om du känner att du vill veta mest kan jag ge dig en liten grammatisk lärdom.
Det heter inte "som mig" utan "som jag".

"Han är längre än jag"
"Hon har fler MVG än jag"
"Hon har fler fläskiga hajar än du"

Hard work work.

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP