onsdag 25 november 2009

Mörk beginning of a mörk day

Äh, jag är nog inspirerad av den lilla novellen jag läste i svenskaläxa igår. "Att döda ett barn" heter den. Rätt intressant faktiskt, kommer nog bli en fin analys av den =)

Visste ni förresten att jag har en dator som ogillar att skriva bokstaven "r" när den är kall? Sant faktiskt, jag får trycka hårdare på den tangenten, och ändå dyker det bara upp hälften av alla gånger..

Detta blir för övrigt en såndär dag när jag kommer gå till bussen sedan när jag ska åka hem och undra "var det någonsin ljust under dagen idag?" Jag är alltså fast ända fram till klockan 7, minst. Sedan kanske jag ska åka och hämta saker hos mamma också. Usch. Ska gå till bussen om 5 minuter, och än så länge är allt bäcksvart.

På tal om bäck - i förrgår lyckades jag utnämna Kungsbackaån till KungsbackaFloden. Tänk er; Rio de Kungsbacka. Låter väl snitsigt? Och så visar det sig att det bara är en liten sketen å med bajsvatten.. :)


Och här har ni dagens Hanna. Konstigt nog ser jag ut precis som alla andra dagar O.o

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP