tisdag 24 november 2009

Redan hemma! :D

Fast jag var hemma redan vid klockan 2 faktiskt ^^ Härligt härligt :)
Då åt jag lite macka, eftersom jag inte hinner med lunchen i bamba på tisdagar, och sedan dess har jag suttit här och funderat på om jag ska ta och sova en stund eller inte :)

Fyndade en jättesöt röd klänning idag i stan förresten! Men jag har glömt min lilla usb-moj, så jag kan inte lägga in bilden jag tog på datorn. Får vänta till Robert kommer hem, så kan han lägga in den, för jag mms'ade ju såklart och frågade vad han tyckte ^^ Så ni får förhoppningsvis se den sedan! Den är tänkt att ha till jul såklart :)

I övrigt drunkar jag i mina läxor, och det är såklart därför jag vill sova. Sömn är en bristvara i mitt liv..
Jag har, denna veckan, kvar att göra:
2 sidor i matte
Plugga in 2 stora kapitel kemi till provet på torsdag
Läsa och förbereda en text för analys som ska ske på svenskatimman på torsdag
skriva en liten text på spanska som jag ska berätta för klassen på fredag

*drunkningsvarning*. Jag orkar liksom inte börja. För när jag väl börjar så kommer det äta upp all min tid!

Snart går jag och lägger mig. Jag pluggar ändå bäst om kvällarna :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP