söndag 22 november 2009

Skor och smink

Mina stövlar med klack är inte så jättebra längre. Jag gillar dem jättemycket, och vill inget hellre än att fortsätta använda dem, men nu har det till och med gått hål på skinnet här och var så de läcker och håller inte värmen särskilt bra. Jag behöver alltså nya stövlar att ha på mig nu på vintern och till våren, för denna situationen är ohållbar. Därför sitter jag och surfar runt efter skor. Och eftersom alla affärer har blivit så dyra utom Skopunkten, så kommer nu alla skor jag visar upp här från skopunkten. Tacka vet jag billiga skor!


Jaja, jag vet. Det var stövlar jag skulle leta efter.. men hur söta är inte dessa på en skala?! ^^ Jag är kär :3 Svarta och vita med en röd rosett, det kan inte bli bättre ^^


Dessa nedan är alltså mina mer seriösa förslag på vad jag borde ha på fötterna under vintern. Antagligen handlar jag dem inte än på ett tag ändå. Men vilka tycker ni är snyggast allesammans? ^^ Hjälp mig lite nu är ni bussiga :)




Mina egna tankar om dem, från vänster till höger:
1.Snygga, men kan man ha nitar till allt?
2. Tuffa, men funkar de med min stil?
3. Stilrena, men för höga/för enkla ?
4. För enkla/för vuxna/för tråkiga?
5. För vuxna/för tråkiga?

Hjälp tack!


För övrigt är jag då stolt över mig själv. För rubriken innehåller ett ord som jag inte hade på mig idag :) Smink alltså! Inte så att jag behöver smink varje dag, men idag gick jag ut bland folk utan! Jag gick in på pressbyrån och handlade åt mamma, iförd glasögon utan smink, och lämnade Robert vid pendeln efteråt, så jag fick gå hela längan fram och tillbaka på stationen också. Duktig jag är, jag kände mig fin ändå!


och detta trots alla mina eh.. problem, som synes på bilden ovan. Bilden är tagen idag, ja. Fast jag tycker faktiskt själv att det inte är dem man tittar på när man ser mig, varken med eller utan smink. Jag har någonting som lyser klarare än dedär förbaskade röda pluttarna :)
Yay, jag verkar ha självförtroende?

Dåså, nu är det dags för sängen! Sova. Kommer jag ju inte att göra, fast att jag borde. Nåja. Läsa illustrerad vetenskap, kemibok eller kanske "Konsten att läsa tankar" (av Henrik Fexelius) som Robert hade med sig för att jag äntligen ska få låna den ^^ Den verkar jätteintressant, och jag har velat läsa den länge!

1 kommentarer:

Johanna,  23 november 2009 kl. 07:34  

Köper inte du nr 1 så gör jag det ;) hur mycket kostar de?

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP