söndag 15 november 2009

Hemma igen :)

Med råge till på köpet. Vi kom hem vid nio. Men då satte jag mig med resten av familjen och kollade på Heartbreak Hotel på teve, så jag kom inte ned till datorn förrns nu :)

Dopet var jättefint, och Anton var jätteduktig och tyst hela tiden. Sammankomsten hemma hos storasyster med man var trevlig, och alla barnen där var gulliga och hela dagen gjorde mig allmänt glad ^^ (med undantag för fysikplugget i bilen på vägen hem..)

Krister (storasysters man) frågade mig när alla höll på att äta om jag ville hålla Anton så att han kunde äta, eftersom jag redan var klar. Då varnade han mig för att han kunde bli lite kinkig, för han var nog hungrig. Men jag lyckades få honom att somna efter en stund, och då blev jag nästan lite stolt över mig själv ^^ Kanske inte är en sån jättebedrift, men jag har inte så mycket erfarenhet av småpluttar.. Det var hur mysigt som helst att sitta med honom sedan när han sov :3

Jag hade ju med mig min kamera, men det blev liksom inte till att jag tog några kort ändå. Jag var för upptagen med att vara närvarande :) Men bror min, och annat folk, tog kort så jag kanske kan sno lite bilder från dem sedan :) I så fall visar jag er ^^

Men nu är det natten och jag ska se till att sova omedelbums, jag är jättetrött!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP