tisdag 3 november 2009

Dagen i bilder

Ska alldeles strax ta itu med att skriva min textanalys av en liten fin text som Hasse (Jonas Hassen Khemiri, han har fått ett smeknamn av mig nu) har skrivit. Den är knepig. Just därför gillar jag den så mycket. Det blir intressant. När inte ens jag vet vad den handlar om, hur ska jag få någon annan att förstå det då?

Men först tänkte jag att ni skulle få se vad som har hänt mig idag, med egna ögon ;)


Subway öppnade här i Kungsbacka idag, så jag och Josefin passade på att sticka dit och utnjyttja en erbjudandekupong vi hade. Gott var det, men det var Väldigt förvirrande att fatta allting där inne!
(bilden föreställer min macka om någon inte förstod det..)


Jag och Josefin visar återigen prov på stor konstnärlig förmåga när vi satt på en håltimma och försökte räkna fysik och matte. Till vänster ser vi tekannan Postit-Pär, och till höger en liten filur vars synliga personlighet påminner så otroligt mycket om den hos Sotisen ^^


Och så var det dags för lite nödvändiga inköp! Under min ökända 80-tals-period gick hårsprejen åt fortare än smör i solsken, och därför var jag nu tvungen att köpa en ny. Den lovar dubbel volym. Låter som den lovar lite för mycket. Vi hoppas på det bästa. Det andra obeskrivbara på bilden är inget mindre än ett prickigt paraply. Aldrig ska regnet få förstöra en tidskrävande frisyr igen!.. och dessutom var det gulligt :3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP