måndag 23 november 2009

Gokväll gokväll :)

Nuuu är jag hemma igen! Har ätit middag, hjälpt bror med matte och nu äntligen fått lite tid över för mig själv. Vid klockan 10 på kvällen. Underbart :) (IRONI)

Först ett svar till min kusin (om Dreamfall) :
Jag har ett litet fint textdokument med instruktioner och grejs, som hans bror skickade. Men jag kan då inte lägga upp det här, för då riskerar jag medhjälp till brott mot upphovsrättslagen xD Men det är helt lagligt att ladda ner dock, för det är från ett ställe där man inte laddar upp samtidigt. Man slipper liksom sprida filen vidare, och det är ju bara det som är olagligt ^^ Men visar jag vart den finns så är ju jag olaglig :o Så vi låtsas att jag inte har någon aning, och så haffar jag dig så fort jag ser dig på msn ;)

För övrigt blev jag inte lucia, men det är inget jag gråter över, jag är helt nöjd med personen som blev framlottad. Tror det kommer bli jättefint :)
Synd bara att det är så helvetiskt mycket att öva in nu. Men vi får ju igen det i form av ledighet från lektionerna efter lovet ^^

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP