söndag 29 november 2009

Äntligen klar?

Gud, jag är helt mör i hövve. Sa ju tidigare idag att jag nog är klar vid 10-tiden. Fy vad äckligt rätt jag har. Men tjoho, jag är ju klar en hel kvart innan! Livet är underbart -.-

Nej nu ska vi vara positiva ^^ Älsklingen blev glad av mitt förra inlägg, så nu har han lovat att diska utan att klaga oftare, och att vara den som dammsuger mest ^^ Hihi, vi får väl se hur länge det löftet håller sig :3

Och nu till något helt annat tänkte jag! Jag hade tråkigt i går kväll och redigerade därför bilder av mig själv.. jag har nämligen länge fått för mig att jag skulle passa i någon nyans lite brunare på mina läppar.. för knallrött passar jag verkligen inte i även om jag skulle vilja, har jag redan konstaterat. Och det är så tråkigt att ha dem bara som de är.. så nu tänker jag fråga er!
Här har ni bedömningsunderlag:




Oredigerad - redigerad
oooh, stor skillnad, tänker ni då.. men jämför med denna bilden då:



Så kommer ni fram till att alternativen ovan är bättre ^^
Eller är jag helt enkelt snyggare i min naturliga färg fast att jag inte vill? :(

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP