fredag 1 maj 2009

God morgon!

Sovit gott?
Inte jag. Mitt rum är skitvarmt (har inga persienner eller rullgardin) och dessutom hade jag glömt stänga av mitt automatiska alarm som ringer 06:00 varje morgon. Tjoho.
Lite lätt ont i huvudet alltså, men jag gissar på att jag mår bättre än de flesta som vart ute och flummat runt igår :)

Idag fyller farmor år och vi ska hem till henne. Problemet är bara att jag inte vet riktigt vilken tid. Vet inte ens om det är på förmiddagen eller kvällen. Det kan lika väl vara om en timma som om 6 timmar. Lite jobbigt, för jag vet inte hur tidigt jag ska ha gjort mig i ordning, och sminket blir alltid fulare ju längre man har det på sig. Blö.

Ska nog duscha snart i vilket fall :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP