lördag 23 maj 2009

Stan idag igen .. xD


ovan syns min födelsedagspresent till älsklingen som fyller 18 år imorgon. Han fick den redan i onsdags då det var då han firades. Idag, i stan, bytte vi storleken på den eftersom den jag trodde han hade var för stor. Snäppet mindre var dock på gränsen till för liten, men den går att få på och av med våld, så den får det bli =)

I övrigt har jag, under dessa två dagar i stan, hunnit inhandla en avslutningsklänning (bild i förrförra inlägget), ett par svarta jeansleggins från gina tricot, ett set underkläder i vitt med rosa små söta detaljer, och.. ptja. Inget mer tror jag! Jo, en väska till mamma också =)

Älsklingen har handlat en nallebjörn till mig (förrförra inlägget återigen, tror jag ? annars min bilddagbok :D), shorts till sig själv, en hatt till sig själv (också förrförra inlägget), och bjudit mig på en halv McFlurry Marängsuiss (hur Fan stavas det? xD) och en cheesburgare med strips (som han säger, pommfritt ftw!), och dip ^^

Nåja. Ikväll ska vi + roberts bror till deras pappa och äta daimtårta eftersom de fyller år snart. Imorgon har jag tänkt bjuda dem på kebab eftersom de fyller år, och för att jag har lite dåligt samvete över att jag glömde present till hans bror... xD

1 kommentarer:

Henrik Andersson 23 maj 2009 kl. 17:18  

Var den där marängsviss go ? :D

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP