tisdag 19 maj 2009

Min planering har brister..

Nu sitter jag här. Jag hade massor att göra. Av det har jag : packat halvt, och duschat.

Jag har fortfarande Inte:
Pluggat in för redovisningen, pluggat engelskan, målat naglarna, packat klart..

Det är något som inte stämmer riktigt här. Ändå behövs det verkligen så lång tid. Mitt huvud är överfyllt tror jag bestämt..

Nåja, imorrn far jag iväg, och det kanske blir dålig uppdatering just då, då det kommer vara födelsedagsfirande där när jag anländer =) Nej, de fyller inte förrns på söndag, men firas imorgon ändå.

Men jag har faktiskt tänkt uppdatera en del när jag är där med, och det kan bli en del bilder, för denna gången tar jag med mig kamera, batteriladdare, och usb-sladd! så det så =)

Nu måste jag få något gjort. Och till råga på det måste jag hinna äta kvällsmat -.-'

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP