söndag 10 maj 2009

Söndag

Jepp söndag. Jag har ont i huvudet.. kom jag just på. Undras om det är glasögonens fel? Var med dem utomhus i kungsbacka i någon minut för första gången idag, och folk stirrade på mig. Undras om de tyckte jag var snygg eller ful..? o.O
Spela roll, jag tycker att jag är skitsnygg i glasögon i vart fall! :D

Robert har varit här i helgen, men typ precis åkt, eller ja, vi lämnade honom för ungefär två timmar sedan i kungsbacka. Sedan dess har jag inte riktigt haft något att göra, musten har liksom gått ur mig. Allt känns lite halvtrist, vilket är tråkigt, för jag har varit så glad att jag haft så mycket energi och glädje att göra saker hela veckan! Ge tillbaka den glädjen Nu!

Blö.
Ska nog gå och duscha snart, och sedan får vi väl se vad som händer.
Jag får inte mitt guitarhero i förtid av mamma så jag deppar för det med, vill ju spela det nu när jag vet att det finns hemma!
Satte mig istället och spelade Step Mania på mammas dator, men det var inte riktigt jättekul.. undra varför?

Äh, fan vad depp jag är, ryck upp mig!

1 kommentarer:

Anonym,  10 maj 2009 kl. 21:52  

hej:) har din bror sökt affärsprogrammet på hvitfeldtska? jag har också det. /www.minlines.blogg.se

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP