torsdag 7 maj 2009

Ajdå..

.. kanske borde ha pluggat lite mer än från halv 12 på kvällen tills jag somnade (typ halv 1 alltså)..
Provet i biologi idag kan ha gått typ.. hur fan som helst xD
Jag har ingen koll, jag fattar Fortfarande inte frågorna vi fick. Ska bli intressant att se hur detta går.. >_<

Utöver det har dagen varit finfin tänkte jag säga. Inte. Spöregn imorse, idrott på schemat.. osv. Glömde mina pianonoter, hade ju hittat en gammal låt som jag spelat på, men som tur var hade pianoläraren noterna och jag spelade så övertygande så han direkt slängde ur sig att jag jättegärna fick spela den på kulturskolans vecka på den eftermiddagen när de lite mer "drivna" eleverna ska spela. Kul! :D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP