lördag 30 maj 2009

Bortslösande av en fin dag

God morgon gott folk =) Jag har ont i huvudet, som vanligt på alla helger. Denna helgen ska det bli fantastiskt väder. Denna helgen måste jag ägna 12 timmar åt kretskorten. Jag har planerat in 9 timmar idag, så jag kan få lite mer fritid och kanske njuta av solen (haha, vad tror jag egentligen, jag måste plugga till mitt matteprov eftersom jag ska dansa hela kvällen på måndag!) imorgon istället =)

Men först blir det frukost, bestående av en skål vaniljyoughurt med branflakes, och resterna utav pizzan (ca 1/5 kvar av den ^^) jag åt igår.

Fy vad tråkig/t jag är/har känner jag. Men vänta bara. När jobbet och plugget är över, då jäklar, då har jag massor med planer!
Då ska jag ta tag i min fysik och försöka skapa mig grundkondition/styrka (haha, kommer inte hända, precis som alla andra år xD), då ska jag ge mig på och försöka börja sy egna kläder som jag längtat efter så länge! Då ska jag fortsätta på alla mina handarbetesprojekt, då ska jag göra klart i mitt rum, då ska jag vara snäll och hjälpsam och allmänt duktig så att jag kan glädja andra, då ska jag fylla 18, då ska jag göra massor =)
Resa runt ska jag göra med. Först ned till min syster direkt efter skolavslutningen, sen blir det av till Roberts sommarstuga någon gång med, och gärna en resa till Stockholm ska hinnas med också =)
För en gångs skull ser jag fram emot sommaren, för en gångs skull har jag planer =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP