fredag 29 maj 2009

Jag tror jag är synsk

Aj mina fötter! Eller riktigt så illa är det väl inte, men lite ont gör det allt =)
Har promenerat från vallda trekant hem hit till pappa (och för dem som inte vet så rör det sig väl om kanske 4-5km om inte mer). Iförd klackskor. Efter att ha varit i Göteborg i flera timmar. Iförd klackskor. Tro mig när jag säger att mina klackskor är de bekvämaste som finns! Hade jag haft låga skor hade jag haft ryggproblem just nu. Gör så ont i ryggen och knäna att ha låga skor. Tror jag kommer få problem med förkortad hälsena och hela kalaset när jag blir äldre..
Detta berodde då förövrigt på att just den tiden jag tänkt ta bussen (som går en gång i timman) råkade vara just den tiden de skippar turen så att man får vänta en extra timma.. då tog jag en annan buss istället =)

Men jag tror för övrigt att jag är synsk. Tidigare idag, när jag promenerade tillsammans med Josefin, Johanna, och Pauline mot pendeln som skulle ta oss till Göteborg, så sa jag ".. jag går och hoppas på att jag ska få pizza senare idag.. jag menar, monica är inte hemma, pappa arbetar, och jag är ju inte heller hemma tidigt, så jag hoppas att ingen orkar laga mat.." .. Vad händer 1-2 timmar senare då? Pappa ringer mig i Göteborg och säger att han tänkt att vi kunde äta pizza!
Pizzaätning sker typ en gång i halvåret i min familj.. så lite synsk känner jag mig allt!

På tal om det anländer pizzan nu! =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP