torsdag 14 maj 2009

Fy fan!

Kolla vad klockan är när jag skriver detta!
Jag kommer vara DÖD imorgon. Jag har pluggat matte sedan jag skrev mitt förra inlägg.. jag mår inte bra av detta, kör fortfarande fast på vissa tal. Å andra sidan fattar jag andra tal rätt bra.
Usch.

Imorgon ska jag i alla fall hem till mamma med Viktoria för att göra ett test på hur jag ska fixa hennes hår inför balen. Ska få klippa henne lite också ^^
Det blir skojs, och sedan får nationella i matte gå hur fasiken det vill, jag får ju i alla fall minst vg, och så länge jag får det har jag mitt lilla mvg i slutbetyg i en liten ask, det har min mattelärare redan sagt.
Usch, jag gillar inte att inte fatta.. nu oroar jag mig.
Men jag Måste sova. Slit mig!
Klockan är för fan 1 på natten, jag ska upp om 5 timmar!

.. jag längtar tills detta är över och det är sommarlov <3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP