lördag 16 maj 2009

Three down..

.. sex to go xD
(hm, fel det blev när jag skrev siffran på svenska denna gången .. XD)

Nu är essän om Civilkurage färdig också, den ska inte lämnas in förrän på måndag Nästa vecka, men jag tänkte lämna den för respons till min lärare imorgon så att jag har större chans på ett bättre betyg ifall det visar sig att jag ordbajsat helt fel denna gången =)

Dessutom har jag då lagt upp i princip alla de bilderna jag ville lägga upp, i alla fall på min bilddagbok, så det är också avklarat =)

Så nu har vi lite andra småsaker kvar här då.. tror inte att jag orkar med nanotemaredovisningen just nu, utan kanske ska jag försöka mig på att ta mig bort från datorn en stund.. kanske jobba lite?

Klockan är nästan 4. Det var 4 timmar sedan jag åt senast. Jag har i och för sig bara suttit still. Men jag kanske borde äta någonting ändå?
Få se vad som händer här näst =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP