lördag 9 maj 2009

Underbara dag!

Gud vad härligt allting är idag!
Först for man in till stan för att ha spelning där på torget, och fast att det blåste och hade sig, även om solen faktiskt kikade fram ibland, så jäklar vilken publik vi drog! Fler än alla tidigare vi såg som spelade. Vi var skitbra faktiskt! Bilder från detta kommer upp senare idag tror jag bestämt.

Sedan var jag runt i stan med mamma och Robert en stund, först på kungsmässan där jag skaffade lite sminkattiraljer som en ny mascara och en ny kajalpenna, sedan for vi vidare bort mot freeport, och hittade ett par jättesnygga skor till Robert på skopunkten, och sedan vidare till ica maxi där jag införskaffade ett svart nagellack och dessutom lyckades få igenom att jag får ett delvis egenbetalat Guitar Hero 3 i födelsedagspresent nu när jag fyller 18 till sommaren! Så nu har vi det inhandlat. Typiskt nog fyller jag inte år förrän långt efter sommarlovet börjat..
Menmen, jag har velat ha ett sånt spel länge, och nu kostade det bara 400kr så det känns bra!

Nu ska jag minsann klä på mig skitkläder och gå ut och flytta komposten och plantera en syrenbuske i mammas trädgård!

Härlig dag, härligt väder, livet kan inte bli bättre just nu <3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP