fredag 1 maj 2009

Hemma igen :)

Hemma igen från farmor dårå, där jag hade väldigt trevligt. Bara Petronella där utav oss i ungdomsligan dock, varken min bror eller diverse andra jämnåriga verkade ha tid över för farmors födelsedag..

Det var hur som helst jättetrevligt, lilla söta Oliver var där, och så vart ju min syster där också. Hon bor ju i skåne så hon var inte med hos farmor i påskas. Men nu var hon med, och hennes mage hade vuxit en aning kan man väl säga :3
Kul med massa små nya barn i släkten! De är så otroligt söta! ^^ ... förutom dem som inte tycker om mig, men det verkar ju bara vara Roberts lillasyster Mira som galltjuter så fort jag kommer i närheten..

Nu sitter min syster med man och så pappa och Monica i alla fall där uppe och äter lite kvällsmat, tror jag ska joina dem.
Kanske lägger upp några bilder från dagen senare eller i morgon. Minns inte om jag tog några vettiga bilder. Tror bara jag tog en bilder på min daimtårta med grädde..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP