måndag 18 maj 2009

En lång, men rolig, msn-konversation!

En person som nyligen addat mig som hittade mig på hamsterpaj, detta är våran första konversation:

(Se speciellt de fetstilade delarna för extra roliga detaljer..)

markstroem säger:

yo
HannaVendelaLinnéa|| Natur på Aranäs!
hejdu ^^
markstroem säger:
görs?
HannaVendelaLinnéa|| Natur på Aranäs!
flummar runt och har tråkigt.. borde börja packa ihop mina saker xD själv? ^^
markstroem säger:
okej
markstroem säger:
ne jag chillar som fan :P
HannaVendelaLinnéa|| Natur på Aranäs!
kulkul ^^
markstroem säger:
jorå
markstroem säger:
skicka din visningsbild
HannaVendelaLinnéa|| Natur på Aranäs!
vrf? XD
markstroem säger:
vill ha den
HannaVendelaLinnéa|| Natur på Aranäs!
varför då ?XD
markstroem säger:
för att jag ska ta emot den, inte kolla på den och slänga den direkt
HannaVendelaLinnéa|| Natur på Aranäs!
hahah xD varför då xD
markstroem säger:
men suck
HannaVendelaLinnéa|| Natur på Aranäs!
jadu ^^
markstroem säger:
skicka bilden
HannaVendelaLinnéa|| Natur på Aranäs!
men varför? xD du kan ju se den som den är xD
HannaVendelaLinnéa|| Natur på Aranäs!
och om du bara vill ta emot en bild och radera sedan kan jag skicka vilken jäkla bild som helst xD
markstroem säger:
tänk till
markstroem säger:
vad tror du egentligen jag menade när jag skrev det där
HannaVendelaLinnéa|| Natur på Aranäs!
jag har tänkt, jag är förbryllad, och därför funderade jag så som jag skrev xD
markstroem säger:
skicka bilden
HannaVendelaLinnéa|| Natur på Aranäs!
inte förrän jag fattar varför :o
markstroem säger:
jag ger upp snart
HannaVendelaLinnéa|| Natur på Aranäs!
haha, jag fattar ju bara inte varför XD
markstroem säger:
förstår du inte varför jag vill ha bilden?
HannaVendelaLinnéa|| Natur på Aranäs!
nej xD
markstroem säger:
om du ber någon skicka en bild på sig själv, varför gör du det
HannaVendelaLinnéa|| Natur på Aranäs!
jag ber inte folk göra det ^^
HannaVendelaLinnéa|| Natur på Aranäs!
jag ser ju den redan när dom har den som visningsbild xD
markstroem säger:
okej
markstroem säger:
har du aldrig bett någon skicka en bild på sig själv
HannaVendelaLinnéa|| Natur på Aranäs!
nix ^^
markstroem säger:
ok
markstroem säger:
varför tror du då att jag vill ha bilden
HannaVendelaLinnéa|| Natur på Aranäs!
det är ju det jag inte förstår! xD
markstroem säger:
varför har du en visningsbild på dig själv
HannaVendelaLinnéa|| Natur på Aranäs!
för att andra ska veta hur jag ser ut? XD
markstroem säger:
du vill alltså att folk ska se dig
HannaVendelaLinnéa|| Natur på Aranäs!
jag vill att folk ska ha en uppfattning om hur jag ser ut xD
markstroem säger:
har du gjort iqtest någon gång?
HannaVendelaLinnéa|| Natur på Aranäs!
jadå
HannaVendelaLinnéa|| Natur på Aranäs!
haaha xD
HannaVendelaLinnéa|| Natur på Aranäs!
jag fick nånstans runt 130 xD
markstroem säger:
aha..
markstroem säger:
troligt
markstroem säger:
troligt
HannaVendelaLinnéa|| Natur på Aranäs!
jag har mvg i alla ämnen i skolan också ^^
HannaVendelaLinnéa|| Natur på Aranäs!
jag är inte ointelligent xD
markstroem säger:
man kan ha mvg i alla ämnen men vara jätte osmart
HannaVendelaLinnéa|| Natur på Aranäs!
okej, tala då om för mig vad det är jag inte fattar XD
markstroem säger:
du förstår inte varför jag vill ha din visningsbild
HannaVendelaLinnéa|| Natur på Aranäs!
nej jag vet.. xD var snäll och förklara varför du vill ha den så fattar jag ju det sedan xD
markstroem säger:
är inte det uppenbart varför jag vill ha den?
HannaVendelaLinnéa|| Natur på Aranäs!
NEJ xD då hade jag ju slutat vara oförstående? XD
markstroem säger:
varför har man ögon
markstroem säger:
vad ska dom användas till?
HannaVendelaLinnéa|| Natur på Aranäs!
man har ögon för att kolla med .. det vet alla xD
HannaVendelaLinnéa|| Natur på Aranäs!
försöker du säga att du har dålig syn och måste se bilden i större skala för att kunna urskilja hur den ser ut? >_<
markstroem säger:
nej
markstroem säger:
jag försöker göra något helt omöjligt, det är att få dig att förstå varför jag vill ha din visningsbild
markstroem säger:
anledningen till att jag vill ha den, är för att jag vill titta på den
HannaVendelaLinnéa|| Natur på Aranäs!
jaha. men så bra, du kan se den, den är precis där uppe till höger, bredvid textrutan! :D
markstroem säger:
vill se den i större format
HannaVendelaLinnéa|| Natur på Aranäs!
du har dålig syn alltså? :)
markstroem säger:
nej
markstroem säger:
jag är färgblind
HannaVendelaLinnéa|| Natur på Aranäs!
ser man sämre för det? O.o
markstroem säger:
nej sa jag ju
HannaVendelaLinnéa|| Natur på Aranäs!
nähe.. då fattar jag fortfarande inte xD
HannaVendelaLinnéa|| Natur på Aranäs!
men nu får vi fortsätta den här diskussionen någon annan gång, ska upp tidigt till skolan imorgon och bevisa mitt mvg i spanska :D
HannaVendelaLinnéa|| Natur på Aranäs!
god natt ^^
markstroem säger:
jag tänker inte fortsätta
HannaVendelaLinnéa|| Natur på Aranäs!
gör som du vill :) gonattsven ^^

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP