söndag 31 maj 2009

Yes!

Jag äger! Jag är redan klar! Jag blev klar.. exakt tjugo i 3! Och ändå började jag inte förrns vid tio i 1! Jag har alltså kortat ned min arbetstid/kretskort avsevärt. Faktiskt har jag klockat mig. Första tog ju 1,5 timmar var. När jag hade gjort en sisådär 4 st var tiden nere i 1,25. Nästa tog 1 timma, och det sista igår samt det två jag gjorde i dag tog.. 50 minuter var! Jag äger =)

Så nu får jag snart 2000 kr in på kontot, utöver månadspengen som alltid kommer i månadsskiftet och är på 1000 kr. Jag är rik! Rikrikrik =)
Ska nog sätta in en del av det på sparkontot. Och nej, jag får inte mitt studiebidrag, det snor min mamma.. men nu när jag blir 18 blir det ändring på det förhoppningsvis!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP