söndag 31 maj 2009

Googlesökning

Haha, detta är tufft. Om man söker "lödångor wikipedia" på google, så kommer enbart EN träff upp. Och den råkar vara just min blogg! :D Hur random är inte det? xD Är min blogg den Enda sidan i hela världen som innehåller dessa två orden samtidigt? XD
Tufft ju =)

Klockan är hur som haver alldeles för mycket. Jag ska duscha innan jag sover, så nu kommer mitt hår bli fult imorgon. Bädda rent kommer ju inte bli av heller *cut*. Om jag inte är snäll mot mig själv och tar en stund från natten till att göra detta.. först duscha hur som haver. Ja.

Satt ute i flera timmar förut (mellan 8 och 10.. okejdå, två timmar) och pluggade matte. Så nu känns det Lite bättre inför provet. Hinner ju inte plugga imorgon som sagt.. inte mer än på själva mattelektionen i alla fall.. vi får hoppas på det bästa =)

Imorgon blir det alltså dans! Danskurs på liseberg =) Bugg såklart. Så förvånas icke om min uppdatering inte kommer förrns senare på kvällen..
God natt!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP